پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 2 شهریور 1400/ شماره 345
اوج گیری رقابت های گروه پرمصرف نایلون و نایلکس،رشد دلار نیمایی متوقف شد،صعود دلار صرافی به 27 هزار تومان،قیمت های بازار روی مدار صعود،صعود برنت به 69 دلار،صعود 27 هزار واحدی بورس تهران

 اوج گیری رقابت های گروه پرمصرف نایلون و نایلکس
امروز، مطابق معمول سه شنبه ها، معاملات پلی اتیلن ها، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS در بورس کالا، انجام شد و بعد از یک هفته تعطیلی و در پی افزایش قیمت دلار بیشتر کالاهای پرمصرف گروه های نایلون و نایلکس که هفته سوم مرداد عمدتا با قیمت پایه معامله شدند امروز وارد عرصه رقابت شدند. گروه سنگین فیلم، سبک فیلم و پت ها بیشترین افزایش را نسبت به هفته سوم مرداد تجربه کردند. اما بیشترین رقابت ها در گروه پت اتفاق افتاد. گروه پت بطری که سه‌شنبه 19 مرداد بین 4 تا 35 درصد رقابت شدند، امروز با رقابتی بین 36 تا 51 درصد معامله شدند.

رشد دلار نیمایی متوقف شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از یکشنبه تا دیروز 264 تومان افزایش یافته بود امروز تغییر مسیر داد و به 22 هزار و 886 تومان رسید تا نسبت به یکشنبه 31 مرداد، 214 تومان افزایش داشته باشد. نکته مهم دلار نیمایی عقب نشینی میانگین روزانه و هفتگی نیما از 22 هزار و 900 تومان به کانال 22 هزار و 800 تومان است.

صعود دلار صرافی به 27 هزار تومان
دلار صرافی ملی که روز گذشته با افزایش 133 تومانی، 26 هزار و 862 تومان قیمتگذاری شد امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 367 تومان افزایش تا ساعت 15.00، 27 هزار و 229 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز بعد از رسیدن به 27 هزار و 900، 27 هزار و 730 تومان قیمت خورد.

قیمت های بازار روی مدار صعود
در پی تداوم افزایش قیمت دلار آزاد و نزدیک شدن آن به 28 هزار تومان، امروز هم قیمت همه کالاها نسبت به دیروز صعودی بود. رکورددار بیشترین افزایش های امروز، برخی کالاهای گروه پ پ های شیمیایی بود که تا 3 هزار تومان نسبت به دیروز، افزایش قیمت داشتند. گروه پرمصرف نایلون و نایلکس به روند افزایشی ادامه دادند و گروه سنگین فیلم، سبک فیلم و سبک خطی 500 تا 1400 تومان نسبت به دیروز، افزایش قیمت پیدا کردند.

صعود برنت به 69 دلار
نفت برنت که معاملات امروز را با 68 دلار آغاز کرد، در ادامه کار بازار نیز با 45 سنت افزایش به کانال 69 دلار صعود کرد. قیمت این لحظه برنت: 69 دلار و 88 سنت. 

صعود 27 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بورس، امروز سه‌شنبه 2 شهریور با  27 هزار و 552 واحد افزایش به یک میلیون و 543 هزار واحد رسید تا شاخص کل، امروز برای سومین روز پیاپی مثبت بماند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟